CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

donderdag 2 oktober 2008

springen

Gisteren was het weer zover, ik kreeg springles van Staf. Omdat het gisteren woensdag was, mochten Britt en Bram mee gaan om te kijken. Eventjes maar. Britt was heel de tijd aan het vragen wanneer ik nu eindelijk begon te springen en toen zei mama dat Staf dat moest komen tonen hoe dat moest. Toen ging Britt naast de poort staan en ze begon te springen. Toen riep ze: "Kijk, sissa, zo pinge, kijk."
Britt heeft ook nieuwe woorden die Katrien en ik nu ook gebruiken. Zo zeggen we "zuupzeep" tegen een dressuurzweep en "zingzeep" is de springzweep.
En dan nu over de springles. Het was heel tof om te springen en Quinto kan beter springen dan we dachten. Deze keer was het een parcour en dat is niet zo gemakkelijk. Ik moest eerst in draf en daarna in galop springen. Dan moest ik galoperen met mijn achterste uit het zadel. Staf zei dat hij een ei in mijn broek ging steken en dat dat niet mocht breken.
Mijn mama heeft gevolgd met haar ogen dicht. Ze ziet dat niet graag zegt ze. Staf moet daar altijd mee lachen.
Van Katrien mocht ik haar springvest gebruiken. Staf zegt dat dat niet nodig is, dat ik gewoon moet blijven zitten en niet moet vallen. En mama zegt dat ze ook niet met de auto rijdt zonder stuur. Ik vind dat grappig hoe mijn mama zo in paniek kan geraken als ik spring. Het zal wat zijn als ik een wedstrijd ga springen.

0 reacties: