CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zaterdag 25 oktober 2008

bijna woensdag

Joehoe, het is bijna woensdag. Dan mag ik eens springen met Toulouse. Ik ben echt al aan het aftellen. Vandaag heb ik samen met Eclips gereden. Eclips deed weer eens zot, ze ging altijd tegen de muur lopen. En wanneer ik in de piste was met Tobias deed ze weer alsof ze een manegepaard was. Eclips is echt een zotte muts. Katrien zegt altijd dat ze ze gaat verkopen als ze zo zot blijft doen.
Ik wou dat het al bijna kerstvakantie was. Dan mag ik bij Staf gaan helpen om de stallen te mesten en dan gaan we ook samen Chayenne opleren. En misschien Annabel ook. Normaal moesten die twee in de wei beneden gaan staan in de winter want normaal moesten ze alle twee zwanger zijn, maar Chayenne is nu niet zwanger. En omdat Annabel niet alleen beneden kan staan, gaan we ze mss samen opleren. Is het nog duidelijk?
Ik ben een gelukzakske zegt mijn mama.

0 reacties: