CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

woensdag 22 oktober 2008

springen

Vandaag heb ik weer springles gekregen. Ik voel mij altijd zó goed als ik mag springen. En binnenkort beginnen de springwedstrijden. Ik weet nog niet met wie ik ga springen. Volgende week woensdag mag ik eens proberen om te springen met Toulouse. Toulouse zou normaal heel goed moeten kunnen springen want er zit veel 'springbloed' in haar. Haar halfzuster heeft de grote prijs in Italië gewonnen bij het springen. Ik hoop dat ze niet te sterk is en dat het springen goed gaat gaan. Staf zegt dat ik Quinto dan kan houden voor het plezier en dat het echte werk met Toulouse dan gaat zijn. Het 'echte werk' dat klinkt al zo 'echt'.
Normaal mocht ik pas deftig leren springen met Staf binnen twee jaar, maar we kunnen al niet wachten om te beginnen.
Mama vindt dat nog altijd erg dat ik ga springen en nu vindt ze het nog erger dat ik ga springen met Toulouse. Ze zegt dat ze dan helemaal niets meer te zeggen gaat hebben. Gelukkig weet ik dat ze dat in het echt niet zo erg vindt. Ik denk dat ze alleen maar jaloers is.
Ik ga eens een foto nemen van Toulouse, want dat heb ik nog niet gedaan.

0 reacties: