CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maandag 29 september 2008

zonder titel

Ik weet geen titel en dus is het maar een stukje zonder titel.
Britt is vandaag jarig, maar we zijn het al een paar dagen aan het vieren. Zaterdag had ze haar verjaardagsfeestje voor de vriendjes van haar klas. 5 kindjes zijn komen spelen en niemand begreep wat er eigenlijk gebeurde. Britt zat daar zo heel fier met haar pakjes op haar schoot en de andere stonden maar te wachten tot ze ze open deed.
Zondag hebben we thuis gevierd met taart en cake en veel zingen. Wanneer Britt op haar stoel ging staan, moest iedereen zingen. En ze ging veel op haar stoel staan. Vooral onder het eten was dat nogal vervelend om elke keer te zingen. Maar Britt had heel veel plezier.
Vandaag is het dan haar echte verjaardag en dus is ze naar Dreamland geweest om op de top te gaan duwen. Dan hoor je door heel de winkel een verjaardagslied. En dan heeft ze een fiets gekregen en van mij een dokterstas. Nu staan binnen al de tafels aan de kant en moeten we opletten voor de fietsende Britt.
Morgen heeft ze haar verjaardagsfeestje in de klas. Dan gaan ze cake eten en die gaan ze eerst versieren. Ik wou dat ik terug klein was.
Met de paarden gaat alles nog altijd goed. Ik spring regelmatig met Quinto en dat is het plezandste dat er is.
Ik ben ook met Timo naar de kermis geweest. Daar was het ook heel plezant. Ik ben met een hoop beertjes naar huis gekomen.
En verder heb ik geen nieuws meer.

0 reacties: