CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zaterdag 13 september 2008

beetje triestig

Ik ben een beetje verdrietig. Morgen is het de laatste wedstrijd van het seizoen. Ik weet wel dat er nog wedstrijden gaan komen, maar het is toch raar dat het morgen de laatste is. Hopelijk gaat het niet regenen. Of toch, 's morgens mag het regenen zodat er niet veel mensen naar de wedstrijd gaan en dan wanneer ik moet rijden, moet het droog zijn.
Maandag heb ik nog een oorbel laten schieten. Een mooi blauw bloempje. Misschien dat dat mij geluk gaat brengen morgen.
Op school gaat alles nog steeds heel goed. Ik heb veel vriendinnen en we amuseren ons heel goed.
Oh ja, morgen is er een grote verandering, Katrien wordt tijdens het voorlezen vervangen door mijn mama. Katrien heeft zondag haar eerste zaalvoetbalmatch. (wat een woord) Ik denk toch dat ik meer punten ga hebben dan dat zij goals gaat kunnen maken. Of het zou moeten zijn dan Tobias en Quinto niet rijden of alles verkeerd doen.
Ik ga toch duimen voor katrien. Dat gaat wel moeilijk rijden zijn zo met éne duim in de lucht.

0 reacties: