CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vrijdag 5 september 2008

pfffffffffff

Het één paard veel te traag (nietwaar meneer Quinto) en het andere veel te rap (waarvoor dank meneer Tobias).
Ik zou een beetje van elk paard in één paard moeten gieten, maar dat gaat niet. Ik heb nog 1 zondag om een goede wedstrijd te rijden en daarna is het zomerseizoen weer gedaan.
En dan is het wachten op het winterseizoen. Ik weet nog niet zo heel goed of ik ga dressuur doen dan of springen. Mama zou liever hebben dat ik nog wat dressuur doe om daarna te springen. Maar ik zal nog wel zien.
Op school is het leuk, maar ik zou toch liever niet gaan en alleen maar paardrijden. Gelukkig kan ik nog elke dag op mijn paard zitten. Mama heeft de uren zo gezet dat ze mij nog elke dag naar ginder kan doen. Ze heeft schrik dat ik anders ga sterven als ik eens niet kan rijden.
Gisteren heeft Quinto met mijn voeten zitten spelen. hij mag altijd even zonder halster in poetsbox staan en gisteren was heel de tijd rondjes aan het draaien. Ik moest zo heel de tijd meedraaien omdat ik zijn halster wou aandoen.

0 reacties: