CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zaterdag 30 augustus 2008

morgen

De wedstrijd van verleden week was eigenlijk geen wedstrijd. Quinto heeft weer een toerist gespeeld en hij was meer aan het genieten dan aan het 'wedstrijden'.
Tobias was gekwetst en dus heb ik met hem niet kunnen rijden.
Gelukkig is er morgen weer een wedstrijd, mijn voorlaatste van het zomerseizoen. Straks moet ik voor de voorlaatste keer de manen van mijn paarden gaan vlechten. Het gaat raar zijn om zo een zondag geen wedstrijd te hebben. En ik ben er zeker van dat mijn mama het vlechten gaat missen op zaterdag. :p
Gelukkig dat de mama van Katrien (ik zou haar naam eens moeten vragen) aan mama gezegd heeft hoe ze mijn rijkledij terug wit kan krijgen. Nu zit ik elke keer witter dan wit op mijn paarden.
Met mijn blokjes gaat alles goed en ik moest aan iedereen de groeten doen. (dat is om te lachen)
Ik kan al terug alles eten, behalve harde chocolade en korsten van boterhammen.
En maandag is het terug school. Mama heeft mijn boek (het was er maar eentje) gekaft. Timo, Nick en Bram hebben hun boeken ook al. Nu kan mijn mama niet meer klagen dat ze heel de avond moet kaften (ocharme, nu hebben ze dat geklaag ook al afgenomen).
Ik denk dat ik straks een pakje slaag ga krijgen als mijn mama dit gaat lezen.

0 reacties: