CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zaterdag 23 augustus 2008

blokjes

Ik heb nu blokjes op mijn tanden. Het zetten van die blokjes deed geen pijn, maar deze nacht had ik wel wat last. Deze morgend ben ik door papa verwend geweest, was ik mocht allemaal speciaal eten gaan kiezen in de winkel. Vooral yogurt en chocomousse.
Omdat ik zo twee keer kort na elkaar iets geschreven heb en omdat sommige mensen alleen het laatste bericht lezen, wil ik nog eens herhalen dat ik 10de was op de vorige wedstrijd met Tobias.
Straks is het weer vlechten geblazen en morgen heb ik weer een wedstrijd.
En nu ga ik proberen om een prijs te halen, omdat ik nu het lintje niet meer aan Katrien moet geven. De vorige wedstrijd moest dat wel omdat ik met het bit van Katrien reed. Het is te zeggen, niet van Katrien zelf, maar van haar paard.
Maar Katrien, als je dit leest, als ik in de prijzen val, koop ik een lintje voor jou.

0 reacties: