CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zondag 7 september 2008

foto's

Mijn mama is naar de Hema gegaan en heeft er de foto's van mijn wedstrijden laten maken. 100 foto's heb ik van al mijn wedstrijden. Nu ga ik er een mooi fotoboek van maken. Ik moet alleen nog zoeken hoe ik dat juist ga doen. En dan moet ik ook nog teksten maken over elke wedstrijd. Ik heb dus nog veel werk. Maar wel tof werk.
Volgende zondag is het al de laatste wedstrijd. Dat gaat wel heel raar zijn. En volgende zondag speelt Timo ook zijn eerste voetbalwedstrijd.
Maandag hebben we ontmoetingsdag. Dan gaan we een hele dag rond Leuven wandelen. Ja, ROND Leuven. Terwijl het IN Leuven jaarmarkt is. We kunnen elkaar toch ook ontmoeten op de jaarmarkt. Maar nee, ze moeten weer lastig doen. Ik ga 's morgens toch vroeg genoeg met de trein naar school dat ik te voet naar school kan gaan in de plaats van met de bus. Zo zie ik toch nog iets van de jaarmarkt.

0 reacties: