CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

dinsdag 23 september 2008

de laatste wedstrijd

De laatste wedstrijd was niet eerlijk. voor de eerste keer liep Quinto helemaal perfect, de oefeningen perfect, onderin lopen ook perfect. En dan eindigt hij laatste. En Tobias die de toerist uithing was in de punten beter dan Quinto. Ik vind dat allemaal niet eerlijk. Ik zou toch maar beter meedoen aan de jumping. Dat is veel eerlijker, de balk valt of valt niet. En iedereen kan dat zien. Gelukkig kan ik al weer terug lachen.
Mijn peter is naar de wedstrijd komen kijken en dat vond ik ook heel tof.
In november heb ik waarschijnlijk mijn eerste wedstrijd in het springen. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken met Quinto. Met Tobias ga ik niet springen want diene springt alleen als het echt moet zegt Staf. Eén keer in de week oefen ik het springen nu. Mijn mama zet de hindernis, maar daarna durft ze nooit te kijken en dan moet Staf altijd lachen. Volgende week ga ik een echt parcour krijgen. Ik vraag mij af wat Quinto daar gaat van vinden. en ocharme mijn mama. die gaat de hele tijd met haar ogen toe moeten zitten.
Ik weet niet meer of ik het al gezegd heb, maar ik heb een oorbel bij. Ik wou al een hele tijd een tweede oorbel en nu mocht ik ze hebben.

0 reacties: