CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maandag 3 november 2008

gezocht: tijd

Ik ben op zoek naar tijd. Dus als er iemand een dag niet moet hebben, ik zou er heel blij mee zijn. En ik weet dat er mensen zijn die sommige dagen haten, bv de maandag. Als ik dan die maandag zou kunnen krijgen, dan zou dat heel goed uitkomen voor mij. Want ik heb paard te veel en tijd te weinig. Ik ga nu elke dag op Toulouse rijden omdat we bijna op wedstrijd gaan. En als ik elke dag op Toulouse rijd, dan heb ik tijd te kort om op Quinto en Tobias te rijden. Ik heb zondag op Tobias en Quinto gereden. Tobias was weer heel lastig in de wei. Hij liep mij bijna omver, gelukkig dar Katrien kwam helpen. In de piste was hij gelukkig iets kalmer. Maar ik was wel aan het zweten toen ik gedaan had.
Daarna mocht ik nog op Toulouse. Het gaat elke dag beter om op Toulouse te rijden. de volgende keer moet ik galopperen zonder teugels. ik denk dat mama haar ogen weer zal sluiten.

Twieni, mijn fret, is een beetje ziek geweest. Dat kwam omdat er zaagsel in haar kot lag en nu heb ik er gewoon doeken in gelegd en nu is ze terug veel beter.
Ik maak wel elke dag een beetje tijd om met haar bezig te zijn.

0 reacties: