CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vrijdag 14 november 2008

Bravo mama.

Bravo mama, want je hebt durven kijken hoe ik met Quinto sprong. Gisteren heb ik met Quinto weer heel goed gesprongen. En mama heeft gekeken. Normaal doet mama haar ogen altijd toe bij elke sprong. Mama is wel heel fier op mij dat ik zo kan springen en dat ik dat durf om zo te springen. Quinto kan van het springen echt genieten.
Het was ook wel lachen gisteren. Eclips heeft het nog een beetje moeilijk met zoveel paarden en dan zoekt ze steun bij Quinto. Gisteren verschoot Quinto even en Eclips bleef gewoon staan wachten tot Quinto zijn kuren over waren.
Vandaag was Toulouse (ja mama ik weet het Toulouze B) heel kalm. Ze wou rustig galoperen en ze trok haar hoofd niet meer naar beneden.
Op school hebben we een papier gekregen om meer aan sport te doen. Mama zegt dat ik nog wat sport kan doen tussen de soep en de patatten. Ik ben nu al elke dag bijna 2 uur bezig met mijn sport. Dat is 14 uur op een week. En dat is 728 uur per jaar. Dat zal wel genoeg zijn zeker. Ha ja en dan heb ik ook nog 2 uur per week sport op school. Ik denk dat ik zo'n 800 uur per jaar aan sport doe.
Maar vergeet het belangrijkste niet: mama heeft gekeken wanneer ik sprong met Quinto!

0 reacties: