CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

dinsdag 11 november 2008

De muis

Soms zitten er muizen bij Staf in de manege. Gisteren hadden we een peluche muis in ons kastje gezet. Toen Staf kwam, zeiden we dat er een muis in de kast zat en dat we het zadel niet durfde pakken. Staf nam een borstel en ging naar de kast. Hij deed de kast heel voorzichtig open en stond klaar om de muis te verjagen. Hij moest nogal lachen als hij onze muis zag.
Ondertussen zijn we (dat is Staf en ik) Cheyenne aan het opleren. Het gaat een beetje rapper dan we dachten. Gisteren moest ik aan het zadel gaan hangen om Cheyenne aan het gewicht te leren wennen. Maar ik had Staf verkeerd verstaan en ik zat direct in het zadel. Staf verschoot nogal en Cheyenne ook, want ze durfdee niet bewegen. Het was nog maar de vierde keer dat Cheyenne in de piste kwam. Vandaag heb ik alleen gereden met haar. Maar Staf moest de hele tijd ervoor lopen, anders wou ze niet verder gaan.
En dan het belangrijkste, ik heb vandaag gesprongen met Toulouse. En amai die kan springen. Alleen is het moeilijk om haar na de sprong terug kalm te krijgen. Die zou blijven springen.
En verleden week heb ik een meter en 5 cm gesprongen met Quinto. En dat ging heel goed.

0 reacties: