CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vrijdag 2 maart 2007

Mama heeft woensdag een filmpje gemaakt over het springen bij het paardrijden. ik wou dat hier posten, maar het wilt niet lukken. En een foto kon mama niet maken omdat ik veel te rap sprong.
Vandaag heb ik op school leren stikken. Mijn mama is daar heel blij mee want dan mag ik binnenkort alles wat stuk is maken. Ik weet alleen nog niet goed of ik daar wel blij mee ben.
Met Twieni gaat alles nog altijd heel goed. En met mijn andere dieren gaat alles ook heel goed. Dat is waar, ik ben vergeten te zeggen welke dieren ik allemaal heb. Ik heb drie ratten: Zenobie, Wiebel en Konijn. Dan heb ik twee grasparkieten: Regenboog en Kwak. De naam van mijn pony is Twiety en dan is er natuurlijk ook nog mijn fret.

0 reacties: