CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maandag 12 maart 2007

Dierentuin.


Het was vandaag een hele leuke dag. We zijn met de klas naar de dierentuin gegaan. Dat is veel plezanter dan les krijgen. Ik was heel zenuwachtig en daardoor had ik niet goed geslapen. Mijn mama had goed weer besteld en we kregen een stralende dag. (bedankt mama, hoewel ik denk dat het meer geluk was dan dat het uw bestelling was.)

De treinrit was nogal verwarrend, ineens ging onze trein niet meer verder en moesten we snel overstappen op een volgende trein. Maar we zijn er toch allemaal geraakt.
Het was lang geleden dat ik nog naar de dierentuin geweest was en er was dan ook veel veranderd. En ze gaan nog meer veranderen want volgens de gids zitten de meeste dieren in kooien die te klein zijn.
Dankzij de gids zijn we veel te weten gekomen over de dieren. Zo weten we nu dat er een zebra zwanger is.
Ik moest een foto trekken van een nijlpaard van mijn mama. Maar dat dom beest wou alleen zijn (of haar) achterwerk tonen. Dat vond ik wel niet vriendelijk.Voor Vinni moest ik de olifanten trekken en er was een klein olifantje. Je kan dat goed zien op de foto.
We mochten niet achter de schermen omdat ze dat ineens te gevaarlijk vonden.

0 reacties: