CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maandag 5 maart 2007

mijn weekend

Het weekend is al weer gedaan. Dat gaat altijd zo rap. Zaterdag heb ik bijna de hele dag mama geholpen. We zijn al het speelgoed aan het sorteren en dat is heel wat werk.
Ik ben ook nog eens gaan rijden op mijn pony, maar dat wou niet zo goed lukken. Hij was de hele tijd aan het bokken. Dat wilt zeggen dat hij zijn achterpoten in de lucht smijt om mij van zijn rug te krijgen. Maar gelukkig ben ik er blijven opzitten.
Zondag heb ik ook weer veel geholpen. Mijn mama zegt dat ik een echte schat ben.

1 reacties:

Johan zei

Daar heeft uw mama wel een heel klein beetje gelijk in. Ik ga nog eens op bezoek moeten komen binnenkort, want ik weet niet meer zo goed hoe ge eruit ziet. Nen dikke kus van uwe peter.