CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

woensdag 21 februari 2007

Carnaval.

Amai het is nogal mooi weer. We kunnen de hele dag buiten spelen. Voor mij mag het elk jaar zo winter zijn. In onze tuin hebben we drie kampen gemaakt. We maken dat met stokken en takken en lakens. Ik hoop dat mama de lakens niet gaat missen. http://www.allemoticons.com/Angels/Angels_teu26.gif
Zaterdag was het de stoet in Tienen. We hebben dankzij Britt heel veel snoep en knuffels gekregen. En britt kon haar ogen niet geloven, al die mensen die zomaar knuffels kwamen geven. Ze riep de hele tijd: 'kijk' en 'oooo'.

2 reacties:

Johan zei

Hela hela, wat lees ik hier allemaal? Als Twieni die zotheid van mij heeft, ben ik dan familie van haar? Is Twieni dan eigenlijk een mens in de gedaante van een fret of ben ik dan een fret in de gedaante van een mens? Hulp, ik heb een identiteitscrisis!

cynthia zei

Gelukkig heeft Twieni al iets meer manieren dan jij :p