CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

woensdag 7 februari 2007

het heeft gesneeuwd

Ha, het heeft eindelijk gesneeuwd. Gisteren begon het opeens te sneeuwen. Timo lag al in zijn bed, maar hij mocht terug naar beneden komen. Dan hebben we samen in de sneeuw gespeeld.
Ik heb veel gegleden en was dan ook kletsnat. Het was heel heel leuk.
We hebben ook sneeuwballen gegooid en sneeuwmannen gemaakt.
Het zou beter wat meer sneeuwen en langer blijven liggen. Deze morgend stond er nog een sneeuwman.
Hahaha, we lagen veel te laat in ons bed. Maar dat kan wel geen kwaad voor ene keer.
Spijtig dat er op onze school geen sneeuw meer lag. Ik vraag mij af wie dat uitgevonden heeft om zout te strooien.
Op school was het ook weer leuk. Dat is nogal een verschil met verleden jaar, want toen ging ik helemaal niet graag.
Vandaag ben ik weer gaan paardrijden. We hebben weer een parcour gesprongen. Mijn mama doet dan haar ogen toe, want ze ziet mij niet graag springen.
Met Twieni gaat alles ook heel goed. Het is wel een speelvogel en ze vraagt dan ook elke minuut om met haar te spelen. Mijn mama vraagt soms om eens te zwijgen over Twieni en eens over iets anders te praten. Maar dat doet ze gewoon om mij te plagen.

0 reacties: