CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

woensdag 14 februari 2007

woensdag 14 februari

Ik ben vandaag weer eens paardrijden. Deze keer heb ik op Lavina gereden. Lavina is een bruine pony.
Het was weer springles. Dat doe ik het liefste op Lavina omdat die goed kan springen en ik daar goed kan op blijven zitten.
Maandag en dinsdag ben ik niet naar school kunnen gaan, ik had enorme harde tandpijn. Er is een hoektand dat erdoor moet komen en daar zit een ontsteking op. Gelukkig ging het vandaag al heel wat beter. En gelukkig kon ik terug naar school want ik mis niet graag lessen en ik mis ook niet graag mijn vriendinnen.
De treinen hadden deze namiddag weer veel vertraging en dat is niet plezant want dan moet ik lang wachten. Het wordt eens tijd dat de treinen op tijd rijden.
Vrijdag krijg ik mijn rapport, maar dat zal wel weer goed zijn.

0 reacties: