CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zondag 14 december 2008

wat bracht 2008 voor mij

  1. een nieuwe start bij het paardrijden
  2. Staf leren kennen
  3. Katrien en Greta leren kennen
  4. ik heb Quinto gekregen
  5. ik heb Tobias bereden
  6. ik spring met Toulouse
  7. ik heb Cheyenne opgeleerd
  8. niet meer gepest worden door melissa
  9. leuke vriendinnen op school
  10. wedstrijden dressuur
  11. wedstrijden springen (joehoe)
  12. mijn verjaardag gevierd op Quinto
  13. de sint is voor mij geweest in de manege (dankoewel Katrien en Greta)
  14. het gebruik van het manegebord
  15. oefenen met lrv
  16. samen met Staf mama pesten (sorry mama)
  17. en waarschijnlijk nog veel meer waar ik niet meer op kan komen.

Helaas waren er ook een paar mindere momenten

  1. het afscheid van Lynn
  2. afscheid nemen van Tobias

0 reacties: