CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

donderdag 25 december 2008

zalig kerstfeest

Ik wacht al van zondag op de uitslag van mijn springwedstrijd. Die slapen daar zeker. Ik weet dat het goed was want ik heb geen balkje geraakt, maar ik ben wel nieuwsgierig naar mijn tijd.
De volgende wedstrijd is 4 januari, maar dan mag ik bij de beginnelingen springen. Weer een trapje hoger. Voor Toulouse gaat geen probleem zijn en voor mij ook niet. Van Staf moet ik alleen maar blijven zitten.
Mama is komen kijken en ze vond dat het nogal rap ging. Maar mama, dit is nog maar het begin, we zijn nog niet goed gestart!
En nu dat Katrien en David (ik weet zijn naam) zwanger zijn, mag ik op Eclips rijden. ik vond dat wel tof dat Katrien dat aan mij vroeg.
Of Quinto nog mee op wedstrijd gaat, is nog niet zeker. Hij springt veel te goed en dan gaan de anderen jaloers zijn :p . Mah nee, hij geraakt nog niet helemaal rond. Hij blijft onderweg altijd ergens steken.
En kerstmis of niet, straks zit ik weer op een paard.
En voor iedereen: een zalige kerstmis.

0 reacties: