CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

woensdag 31 december 2008

Eclips

Ik heb eergisteren weer op Eclips mogen rijden. Amai, die had haar dagje niet. Ze wou niet in de hoeken rijden en dus zijn mama en Katrien elk in een hoek moeten gaan staan. Na lang proberen wou ze dan toch eindelijk langs de hoeken gaan. Maar dan wou Eclips niet meer de richting rijden die ik wou rijden en dus deed ze heel raar. Op een bepaald moment ging ze zelfs op haar achterpoten staan. Maar op het einde deed ze toch zo ongeveer wat ik wou. Dat gaat nog een zware klus worden.
Zondag is er weer een wedstrijd en dan mag ik met Toulouse bij de beginnelingen springen. Met Quinto spring ik nog steeds bij de aspiranten. Eigenlijk ging ik met Quinto niet meer springen, maar omdat hij toch meegaat om Toulouse gezelschap te houden op de camion, kan ik er even goed mee springen.

0 reacties: