CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vrijdag 2 mei 2008

Quinto en Tobias

Gisteren heb ik weer op Tobias gereden. En het ging al een veel beter. Tobias had gisteren een beetje schrik in de piste, maar na een paar keer een volte rijden, ging het al beter. Ook de galop ging perfect. Ik kreeg hem ook al beter aan teugel. Maar het is wel hard werken, want mijn handen en schouders zijn er elke dag stijf van.
Terwijl ik op Tobias reed heeft mama voor de eerste keer Quinto geborsteld. Quinto staat elke dag op de wei en dan is er wel veel borstelwerk aan. Ook als ik niet op Quinto rijd, wordt hij geborsteld. Quinto moet toch elke dag binnen om extra eten te krijgen.
Mijn wortels verdeel ik nu tussen Quinto en Tobias.
Staf komt regelmatig wat goede raad geven en dat vind ik heet plezant want zo leer ik veel bij.
Ik ben eigelijk wel een gelukzak, zo twee paarden hebben om mee te werken.

0 reacties: