CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vrijdag 16 mei 2008

Paarden en nog eens paarden

Ik heb eens uitgerekend en ik rij nu per week 8 uur paard. En binnenkort worden er het 9. Het is alsof ik verslaafd ben aan paardrijden.
Woensdag heb ik nu les in een wei en dan moet ik ongeveer een half uurtje met Tobias door de velden rijden om daar te geraken. Dan heb ik nog een uurtje les en dan nog een half uurtje om terug bij Staf te geraken. Mijn mama volgt dan met de fiets. (haar achterste doet daarvan pijn :p)
En de andere dagen rij ik een uur in de binnenpiste. Maar woensdag ga ik nu ook nog op Quinto rijden. Dan komt er nog een uurtje bij. Ik zou misschien beter daar gaan wonen.
Ik ga nog altijd graag naar school en het liefste kook en naai ik. Frans gaat ook terug beter.
Het is bijna grote vakantie en daar kijk ik al naar uit.
Ondertussen hebben we ook een paardenvrachtwagen gekocht. Ik kon anders niet op mijn wedstrijden geraken.
Ama is weer blijven slapen en dat vind ik altijd super.

0 reacties: