CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maandag 5 mei 2008

Merci Ama voor de leuke dag.


Dit is dan mijn Tobias. En mama is blij dat ze weer foto's kan trekken. Ik denk dat ik vanaf nu elke keer mijn tong ga uitsteken. Dat is niet gemakkelijk om te poseren met een paard.
Ondertussen heb ik ook de lijst gekregen met al de volgende wedstrijden.
1 juni Grimbergen, 13 juli Roosdaal, 27 juli Langdorp, 3 aug Schaffen, 10 aug Aarschot, 15 aug Vollezele, 17 aug Tienen, 24 aug Melkwezer, 31 aug Hoeleden, 7 sept St-Pieters-Leeuw, 14 sept Kortenaken, 21 sept Orsmaal en 5 okt Tildonk.
Ik ga weten wat te doen tijdens de grote vakantie.
Gisteren ben ik bij Ama geweest. Dat is één van mijn beste vriendinnen. Ze is pas verhuisd en nu woont ze dicht bij het provenciaal domein naast Leuven. We zijn gaan zwemmen in openlucht en dat was heel plezant. Ik denk wel dat ik nog dikwijls naar haar ga gaan en hopelijk komt zij ook nog veel naar hier. Dan kunnen we eindelijk eens samen paardrijden.
Verder heb ik niet veel te vertellen.

1 reacties:

Stephanie zei

Hey Cynthia,

Ik kom zeker eens kijken naar je wedstrijden! Da's beloofd! Ik ga nu de datums eens noteren en dan moet het mij ooit toch eens lukken...

Groetjes, Phie