CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zondag 27 juli 2008

wedstrijd




Vandaag was het dan zover. Op wedstrijd met Tobias en Quinto. Ik hoopte voor ik vertrok dat Quinto deze keer toch op zijn minst 1 oefening deftig zou rijden. Maar wonder boven wonder reed Quinto zo goed als perfect elke oefening. Amai ik was geen klein beetje fier op mijn lieveling. Met quinto eindigde ik 15de van de 20 deelnemers. Misschien kwam het omdat Katrien mijn proef voorlas en dat hij zo aan éclips moest denken. In ieder geval ik was in de hoogste hemel en kon het niet geloven dat ik niet laatste was. En dan Tobias. Hij reed ook heel goed en uiteindelijk werd ik met hem 13de. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. Echt waar, dit was één van de mooiste dagen van mijn leven.


ik heb wel gezweet want het was heel warm vandaag. Maar ik heb goed gereden en ben niet laatste geworden, met geen van de paarden. Ik kan er gewoon niet over zwijgen. En volgende week heb ik mijn volgende wedstrijd, weer met de twee paarden.

1 reacties:

Stephanie zei

Hey Cynthia,

Superresultaat en wat een mooie foto's! Proficiat en bedankt voor de leuke berichtjes. Succes met de komende wedstrijden, ik zal duimen!

groetjes, Phie