CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

dinsdag 8 juli 2008

vakantie is wedstrijdtijd



Joepie, het is weer grote vakantie. We hebben een zwembad gekregen.

Nu is het alleen nog wachten op beter weer, want zo is het maar koud. Kan er misschien iemand een beetje zon opsturen?



Ondertussen heb ik een tweede wedstrijd gedaan. Mijn allereerste met Tobias.

Het was een hele ervaring. En het was echt heel plezant. Ik was 24ste van de 29 deelnemers. Ik vond dat heel goed en zo leer ik tenminste iets bij.

Binnenkort ga ik elke week een wedstrijd rijden. En daar kijk ik enorm naar uit. De juiste uren en plaatsen zal ik hier ook zetten.

Vandaag verjaart Vinni en morgen verjaart mijn vriendin Amma.

En op 12 juli ben ik aan de beurt. Begin al maar te sparen voor een kadootje :p

0 reacties: