CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zaterdag 9 mei 2009

Lang geleden

Het is weer lang geleden dat ik hier nog een bericht geschreven heb. Ik ga proberen om alles wat er ondertussen gebeurd is te vertellen.


Om te beginnen de paarden. Ik heb met Toulouse B veel gesprongen. En het was heel plezant. Ik had maar een paar punten te kort om provinciaal te springen. Dat kwam omdat ik eerst bij de aspiranten gesprongen heb. Ik ben nog altijd heel blij dat ik van Staf met Toulouse mocht springen.


Ik heb ondertussen ook met Quinto nog een dressuurwedstrijd gereden. Alleen is dat niet goed afgelopen. Na de proef is hij van de camion gevallen en zijn achterbenen waren heel hard gekwetst. hij heeft wel ergens een goede engelwaarder zitten, want hoe hij gevallen is, moest hij eigenlijk heel hard gekwetst geweest zijn. Ondertussen zijn zijn benen genezen, maar nu heeft hij medicatie nodig om van zijn winterharen verlost te geraken. Het mag nu stoppen zenne, want ik vind dat zo erg voor Quinto dat hij altijd ziek is.


Staf heeft ook twee nieuwe veulens bij. Zebra en Dolf. Zebra heeft eigenlijk een andere naam: Apache. Maar Britt zegt altijd Zebra.



Dit is Zebra.

Met Katrien en de baby gaat alles nog steeds heel goed. We zijn aan het raden of het een meisje of een jongen is, maar Katrien laat niets los. Als het een meisje is dan geeft de broer van Katrien een bbq, als het een jongen is geven wij een bbq.

Met éclips gaat alles op z'n éclips. De ene dag gaat alles goed en de andere dag doet éclips haar eigen zin.

Op mijn verjaardag beginnen de springwedstrijden terug. Ik kijk er al naar uit.

0 reacties: