CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zondag 18 januari 2009

ziek zijn

Amai, ik ben goed ziek geweest. Ik heb bijna 3 dagen gewoon geslapen, gehoest en koorst gehad. Volgens mij ben ik nog nooit zo ziek geweest. Nu gaat het al gelukkig wat beter, maar ik ben toch blij dat het geen wedstrijd was vandaag.
Britt was ook ziek, daarna werd Vinni ziek en nu is Nick ook ziek. Mama zou hier een ziekenhuis kunnen beginnen.
Ik hoop dat ik op school niet te veel moet inhalen.
En gelukkig kan ik volgende week weer volle bak gaan paardrijden want dat mis ik nog het ergste. De paarden zullen wel blij geweest zijn met het weekje rust, maar ik toch niet.
Maandag mag ik weer op Eclips rijden. Die hangt soms wel het zotteke uit wanneer ik daar op zit.
Ik wil ook nog eens met mama gaan shoppen want dat doe ik heel graag.

0 reacties: