CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

donderdag 12 juni 2008

Stakingen beu

Ik ben de stakingen beu en grondig beu. Nu waren het de bussen (de chauffeurs dan toch) die staakten. Ik ben dus naar Leuven gegaan met de trein deze morgend en daarna moest ik de bus nemen om naar school te gaan. En hopla, geen bussen. Of toch bussen, maar niet op de normale uren, ongeveer een uur te laat. En natuurlijk zaten er dan ook veel te veel mensen op de bussen.

Dat ze staken dat vind ik niet zo erg, maar dat ze dat tegen niemand zeggen, dat vind ik erg. Anders was ik gewoon thuis gebleven.

Maar ik heb toch ook iets leuk te vertellen. Ik heb van Katrien hele mooie foto's van Quinto gekregen. Dat zijn foto's die ik nooit kan nemen want als Quinto mij ziet, dan staat hij altijd recht.
En daarom ben ik ook enorm blij met deze foto's.
Bedankt, hé, Katrien.
Je kan wel zien dat Quinto veel lichter is geworden door de zon. Alleen zijn hoofd is nog redelijk donker.
Katrien is nu bezig met éclips op te leren. Ik vind dat altijd leuk om te zien. Volgende keer zal ik een foto van éclips hier zetten. Dan weet iedereen over wie ik het heb.

0 reacties: